Általános szerzödési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Jelen  Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF)
a Mari- Jó Konyha Korlátolt Felelősségű Társaság 
(a társág rövid neve: Mari- Jó Kft.  Székhelye: 3527 Miskolc, Kont István utca 17 Cégjegyzékszáma: 05 09 029582; Nyilvántartó Miskolci Törvényszék Cégbírósága,
mint cégbíróság: Miskolc 3525 Szepessy Pál u. 3., Adószáma: 25875908-2-05,

 

elektronikus elérhetősége: marijokonyha@gmail.com; képviseli: Gyulai Pál Gergely ügyvezető, (továbbiakban: Szolgáltató) által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél és a társaság által forgalmazott termékeket megvásárló Vevő (a továbbiakban: Megrendelő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Megrendelő a továbbiakban együttesen: Felek).

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed mind a Magyarország területén belül, mind a Magyarország területén kívül nyújtott, minden olyan bútorgyártásra, szolgáltatásra vagy kereskedelmi szolgáltatásra, jogügyletre, amely a Szolgáltató és a Megrendelő között jön létre. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre mind Magyarország területén belül, mind Magyarország területén kívül, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

1.2. A Felek között a szolgáltatás igénybevételére, vagy az áru megvásárlásával létrejött szerződést a Szolgáltató iktatja, és a vonatkozó jogszabályok szerint kezeli.

A Szolgáltató, mint adatkezelő a Megrendelő, vagy a Felek közt létrejött szerződés teljesítésével és a jogügylettel összefüggő ügyintézésben résztvevő valamennyi természetes személyek személyes adatait a természetes személyek személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló Európa Parlament és Tanács (EU) 2016/679 rendeletének – általános adatvédelmi rendelet -, az információs önrendelkezési jogról és információs szabadságról szóló 2011. évi CXII. számú törvény és az egyéb irányadó jogszabályok adatvédelemre vonatkozó rendelkezéseinek megfelelően kezeli. 

A Szolgáltató, mint adatkezelő adatai az ÁSZF 1.4. pontban rögzítettekkel azonos. 

Személyes adatnak minősül az olyan információ, ami alapján a természetes személyre vonatkozóan következtetést lehet levonni. Adatkezelés célja a Felek közti szerződés teljesítése, az azzal összefüggő jogok és kötelezettségek teljesítése és érvényesítése, valamit statisztikai adatszolgáltatás, statisztika készítése és a minőségbiztosítás elősegítése. A Megrendelő jelen ÁSZF aláírásával az adatkezeléshez kifejezetten hozzájárul.

A Megrendelő, hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az általa értékesített bútorról, illetve  egyéb termékről a beépítés helyszínén beépítve vagy, szétszerelve a megrendelő közvetlen felismerhetősége nélkül fotódokumentációt készítsen és azt minőségbiztosítási és marketing céllal szabadon felhasználja. A Megrendelő a fotódokumentáció készítését az egyedi szerződésben megtilthatja, illetve annak készítési módját meghatározhatja, továbbá módját és felhasználását korlátozhatja. A Megrendelő a felismerhetőségét közvetlenül lehetővé tévő fotódokumentáció készítéséhez az egyedi szerződésben, vagy külön írásos, vagy szóbeli nyilatkozatban járulhat hozzá.

A Megrendelő, hozzájárul ahhoz, hogy az általa megrendelt termékhez azonos terméket a Szolgáltató más megrendelőnek is értékesítsen, ezt csak az egyedi szerződésben, külön díjazás ellenében zárhatják ki a Felek.

Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet a Megrendelő és a Szolgáltató e-mailen keresztül, vagy más módon írásban, vagy személyesen illetve telefonon bonyolít.

1.3. A Szolgáltató a hatályos magyar joganyagot, és az azzal nem ütköző jelen ÁSZF és a Felek közt létrejött szerződés rendelkezéseit tekinti magára nézve kötelezőnek, ezen kívül semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

1.4. Mari- Jó Konyha Korlátolt Felelősségű Társaság

Telephely: 3527 Miskolc, Kont István utca 17.

Iroda nyitvatartási ideje: hétfő-péntek: 9-16 óráig

Iroda címe: 3527 Miskolc, Kont István utca 17.

Telefon: 06 70 773 90 80

Internet cím: www.miskolckonyhabutor.hu

Székhely: 3527 Miskolc, Kont István utca 17.

Székhely állama: Magyarország

2. Megrendelés

2.1. A megrendelő minden esetben méretarányos háromdimenziós látványtervet kap a megrendelt bútorról, – ezt vázlatos kézi rajz helyettesítheti -, valamint egy írásbeli szerződést, amiben a felhasználandó anyagok és szerelvények szerepelnek. A bútor összerakásáról annak technikai részleteiről, ha a szerződésben erről nem rendelkezik másként a Megrendelő, abban az esetben a Szolgáltató a Magyarországon általánosan elfogadott szakmai szokásoknak megfelelően jár el, kereskedelmi forgalomban kapható anyagok és eszközök felhasználásával, mely tevékenysége során alvállalkozót bevonhat.

2.2. A vételár, illetve a vállalkozó díja mindig a megrendelt termék, illetve szolgáltatás szerződésben rögzített bruttó ár, amely az általános forgalmi adót, esetleges termékdíjakat tartalmazza. A nem a gyártás helyén, illetve a Szolgáltató kereskedelmi egységében átadott, termékek vételára tartalmazza a kiszállítás és a beépítés költségét, amennyiben a Felek ettől eltérően állapodnak meg az rögzítésre kerül a szerződésben.

A termékek ára magyar forintban (Ft) kerül feltüntetésre. Amennyiben a Megrendelő más pénznemben teljesít, úgy annak forintra történő átváltási arányát és az átváltás költségét a Szolgáltató határozza meg. Forinton kívül más pénznemben, nemesfémben, követelésben, csertárgyban, vagy más módon történő teljesítést a Szolgáltató nem köteles elfogadni. Jelen ÁSZF hatálya alá eső fizetési kötelezettségébe beszámítással nem élhet a Megrendelő.

A szerződésben szereplő teljesítési határidő csak tájékoztató jellegű, mivel az egyedi gyártás összetett feladat, különböző helyekről. különböző alvállalkozóktól kell beszerezni a bútorhoz szükséges alapanyagokat és szerelvényeket, mely beszerzések sok esetben rendelési időhöz vannak kötve, ezért a Szolgáltató nem tud felelősséget vállalni ezen alvállalkozók, szállítók késedelmes teljesítéséért vagy esetleges hibáiért.

A gyártási határidő általában a beépítés megkezdéséig 10-12 hét, ami a pontos helyszíni felmérés, valamint a beépíteni kívánt gépek méretének ismeretétől értendő.

A beépítés időtartalma minden esetben függ a beépítés helyének adottságaitól, a munka nagyságától és összetettségétől. A beépítés során a Megrendelőnek biztosítania kell a munkaterületet a Szolgáltató dolgozói, illetve alvállalkozói számára, egészen a beépítés befejezéséig, úgy hogy más szakipari munka, ami akadályozza a beépítést nem folyhat az adott helységben, továbbá a helyszínen térítés nélkül biztosítania kell a beépítés során szükséges hálózati villamosenergiát, ivóvíz minőségű vizet, valamint a beépítést végző szakemberek és azok ellenőrzését végző személyek rendeltetésszerű illemhelyhasználatát.

A Szolgáltató által szállított bútorokba beépítésre kerülő elektromos, vizes, légtechnikai, informatikai illetve egyéb elektromos vagy mechanikus szerkezetek bútorba történő beépítését vállalja a Szolgáltató, ezek hálózatba történő bekötését és beüzemelését nem. Ezen munkálatokhoz a Megrendelő köteles megfelelő szakipari végzettségű szakembereket alkalmazni. A Szolgáltató nyomatékkal felhívja a Megrendelő figyelmét, hogy az elektromos, vizes, légtechnikai, informatikai és egyéb mechanikus eszközök beépítése és üzemeltetése fokozott kockázattal jár, mind személy, mind vagyonbiztonság terén, ezért azok beüzemelését minden esetbe a bekötésre és beüzemelésre akkreditált szakemberre kel bízni és későbbiekben is az adott termék gyártója által meghatározottak szerint kell üzemeltetnie. Az ezen bekezdésben megjelölt eszközök bekötése, beüzemelése és működtetése során bekövetkezett rendellenességekért, károkért, akár személyben akár dologban essenek a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik.      

Ha a Megrendelő oldalán felmerült akadály miatt a beépítés nem kezdhető meg, a Szolgáltató tárolási díjat számíthat fel, ami megrendelésenként, a megrendelés tárgyának fizikai méretésétől és értékétől függetlenül bruttó 15000,- forint naptári naponként, melynek megfizetése azonnal esedékes. Tárolási díj iránti igényét a Szolgáltató a szerződés felbontása, vagy egyéb okú megszűnése esetén is érvényesítheti, melynek megfizetésére a Megrendelő fentiek szerint ezen esetben is köteles.

2.3. A megrendelt épített bútor kivitelének módosítása a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja, az minden esetben a szerződésben szereplő összeg kivéve, ha plusz költség merül fel a megrendelés módosítása során. Ebben az esetben ez a plusz költség hozzá adódik a szerződésen szereplő összeghez. Az így felmerült plusz költséget a Szolgáltató, annak ismeretében haladéktalanul közli a Megrendelővel.

2.4. A Szolgáltató a kiajánlott eladási árat az ajánlaton szereplő keltezési dátumtól  számított 7 naptári napig tartja fent, amennyiben ez alatt az idő alatt nem történik meg a szerződés megkötése, a Szolgáltató jogosult az ár módosítására.

2.5. A megrendelést, illetve módosítást visszaigazoló e-mail mindkét fél részéről az ajánlat elfogadásának tekintendő, mellyel érvényes szerződés jön létre a Szolgáltató és a Megrendelő között.

2.6. A Szolgáltató által biztosított látványterv vagy terv általában méretarányos, amiből egyértelműen kiderül, mind az elektromos szerelvények, mind a vizes blokk, mind a csempe elhelyezkedése egy szakember számára. A bútorok méretéről a Szolgáltató kérésre ingyenesen ad tájékoztatást kommunikációs eszközön, vagy személyesen a Szolgáltató kereskedelmi egységében, azonban a Szolgáltatónak nem feladata az elektromos szerelvények, vizes szerelvények, kőműves, fal és padló burkolati szakipari munka ismerete, tehát ezek beszereléséhez és felrakásához minden esetben szakipari szakmunkás szükséges. Esetlegesen felmerülő beszerelési kérdések esetén tapasztalata alapján a Szolgáltató szívesen nyújt tájékoztatást, azonban ezen tájékoztatás csupán tapasztalati alapú, nélkülözi a szaktudást. Az ezekből eredő hibákért a Szolgáltató nem felel. A tájékoztatást minden esetben megfelelő szakipari végzettségű személlyel ellenőriztetni kell.

3. Felek közötti kommunikáció

3.1. Minden esetben csak és kizárólag írásban mindkét Fél által aláírtan, e-mailben vagy levélben történő tájékoztatás az elfogadott, az esetlegesen telefonon vagy személyesen megbeszélteket, a fentiek szerint írásba kell foglalni, vagy mindkét Fél részéről egy emlékeztető e-mail kell küldeni a másik Fél részére a megbeszélt tartalommal, amennyiben erre nem kerül sor úgy a szóbeli megbeszélést egyik félnek sem kötelessége tudomásul venni és e szerint eljárni. Személyes kommunikáció esetén a Szolgáltató részéről eljárhat a Szolgáltató ügyvezetője, dolgozója, az általa a szerződésen megjelölt más személy, vagy meghatalmazottja, a Megrendelő részéről eljárhat a szerződésben szereplő Megrendelő, a szerződésben a Megrendelő által megjelölt más személy, illetve a Szolgáltató előtt igazoltan meghatalmazott más személy. Az e-mail által közölt kommunikáció a Felek által a szerződésben rögzített e-mail címen keresztül történik, mely e-mail címek tekintetében a Felek kijelentik, hogy azt kizárólagosan használják, azt jogosultak kereskedelmi célra használni, illetve, tudomásul veszik, hogy az e-mail címüket ért esetleges idegen kezű beavatkozás okán keletkezett kárt a Felek maguk viselik.  

4. Garancia

4.1. A Szolgáltató öt év teljes körű garanciát vállal az általa készített bútorokra, kivéve, ha a szerződésben másként nem rendelkezik, ebben az esetben a szerződésben leírt határidő a mérvadó.

4.2. A garancia kezdete a bútor beépítésének befejezése vagy amennyiben a Megrendelő beépítés nélkül kéri abban az esetben az átvétel napjától.

4.3. Ha a Szolgáltató a munkaterületet ideiglenesen vagy véglegesen elhagyja a Megrendelő vagy annak megbízottja köteles megvizsgálni a már részben vagy teljesen elkészült bútort, hogy nem sérült-e vagy egyéb hibás teljesítésre utaló jegyek találhatóak-e rajta, amennyiben sérülést vagy hibát észlel, köteles haladéktalanul értesíti a Szolgáltatót lehetőleg a sérülést, hibát egyértelműen rögzítő fénykép csatolásával. Amennyiben a Szolgáltató levonulásunkat követő hat órán belül nem jelez a Megrendelő a Szolgáltató fél sérülést, vagy hibát, a Szolgáltató a Megrendelő által elfogadott, sérülés és hiba mentesnek tekinti a bútorzatot és ekként átvetnek. A később közölt sérüléseket és hibákat a Felek később keletkezettnek tekintik, a Szolgáltató ezek javításáért külön javítási díjat számol fel.

4.4. A bútorok elkészítésénél hozzávetőleg egy-két milliméteres illesztési hézagok előfordulhatnak, ami általában a szabász gépek általános gyakorlat szerinti beállítási tűréséből vagy más faipari megmunkálási technológiából fakad, ezeket a Szolgáltató igyekszik kiküszöbölni, amennyiben ezt nem sikerül orvosolni, az nem róható fel hibának a Szolgáltató felé.

5. Szállítási, számlázási és fizetési feltételek

5.1. A fizetés történhet készpénzzel a Szolgáltató kereskedelmi egységében vagy átutalással a Szolgáltató szerződésen feltüntetett bankszámlaszámára.

5.2. Az előleg összege minden esetben személyes megbeszélés tárgyát képezi.

5.3. A munka elkészülte esetén, azonnal esedékessé válik a vételárból, díjból fennmaradó összeg. Amennyiben a hátralékos vételár, díj haladéktalan megfizetése nem történik meg, a Szolgáltató jogosult a bútor szétszerelésére és elszállítására, melynek biztosítása érdekében jogos önhatalmat is igénybe vehet, az így felmerült költségek és díjak a Megrendelőt terhelik, aminek megfizetése annak felmerülésével egyidejűleg esedékes. A szétszerelés és elszállítás során, akár a megrendelés tárgyában, akár az abba beépített bármilyen eszközben, akár a beépítés helyében keletkezett károkért a Szolgáltatót nem terheli felelősség, annak megtérítésére nem kötelezhető, az nem beszámítható.

A Megrendelő a teljes vételár, illetve díj megfizetésével egyidejűleg szerez tulajdont a megvásárolni kívánt terméken, dolgon. Amennyiben a Megrendelő a teljes vételárat, díjat, annak ÁSZF, vagy szerződés szerint esedékessége szerint nem fizeti meg, a Szolgáltató a már addig megfizetett vételárrészt, illetve díjat, valamit az elkészült, illetve értékesíteni kívánt dolgot választása szerint megtarthatja, az addig felmerült költsége, illetve egyéb kára fedezetéül szolgáló átalánykártérítés gyanánt, illetve az ezt meghaladó kárát költségét, fizetési meghagyásos eljárás, illetve polgári peres eljárás útján érvényesítheti. Amennyiben a Szolgáltató a már megfizetett vételárrészt, illetve teljesített díjat, valamit az elkészíteni kívánt terméket, illetve értékesíteni kívánt terméket elfogadja átalánykártérítésként, úgy a Megrendelő visszatérítésre részben sem tarthat igényt.  

5.4. Számla: Szolgáltató a Megrendelő részére a bútor beépítése után számlát állít ki, amit a megrendelő részére át ad.

6. Az elállás joga

6.1. A szerződés aláírásától a megrendelés hét naptári napig lemondható és módosítható, kizárólag írásban a Megrendelő személyes aláírásával ellátva, az átvételt igazolva a Szolgáltatónak, annak kereskedelmi egységében átadva, vagy igazoltan, elsőbbségi küldemény felhasználásával, postai úton közölve a Szolgáltató ÁSZF-ben, illetve a szerződésben közölt címére megküldve. Ebben az esetben az előleg vagy egyszeres foglaló visszajár a látványtervezési díj levonásával, aminek a díja 50.000,- forint, az elkészült látványterv ebben az esetben a Megrendelő tulajdonát képezi, de annak tartalma a Szolgáltató által szabadon felhasználható. A Megrendelő a látványtervet más szolgáltatótól történő megrendelés eseté részben, vagy egészben szabadon felhasználhatja.

6.2. Az elállás joga alól az egyedi termékek (olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak) kivételt képeznek, vételárat visszakövetelni ezen termék esetén nem lehetséges, mivel azokat kifejezetten a vevői kérésre, egyedi igény alapján készítették, rendelték.

6.2. Elállási jog gyakorlásának rendje:

Ha a Megrendelő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a jelen ÁSZF 6.1. pontjában feltüntetett módon a Szolgáltató részére. 

A Megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az ÁSZF-ben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. A Szolgáltató személyesen írásban, vagy e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Megrendelő elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát az átvételtől számított hét naptári napon belül (akár a hetedik naptári napon) igazoltan elsőbbségi küldeménnyel postára adva elküldi a Szolgáltatónak.

Határidők számítása: Postai úton történő jelzés alkalmával elsőbbségi küldemény esetén a postára adás dátumát, nem elsőbbségi postai küldemény estén a kézbesítés napját, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Megrendelő a levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. Jelen ÁSZF-ben és az egyedi szerződésben a nap kifejezés alatt naptári nap értendő, ami a számításra okot adó cselekményt követő nap 0 óra 0 percekor kezdődik és 24 óra 59 perc 59 másodperckor ér véget, az óra kifejezés alatt 60 perc értendő, ami a számításra okot adó reálcselekmény bekövetkezésekor kezdődik. Munkanap kifejezés alatt a fenti számítás szerint az adott évben jogszabály szerint meghatározott munkanap értendő.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha Megrendelő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Megrendelőt semmilyen többletköltség nem terheli, ha az banki átutalás útján, magyarországi bankszámlaszámra, forint pénznemben történik.

6.4. A fogyasztó és vállalkozó közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 2. számú melléklete tartalmazza az Elállási/Felmondási nyilatkozatmintát, melyet elállás esetén mintaként javaslunk Megrendelőinknek kitölteni. A Szolgáltató kéri a Megrendelőt, hogy kövesse az estleges jogszabályváltozást.

7. Jogérvényesítési lehetőségek

7.1. Panaszügyintézés: A Megrendelő a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Ügyfélszolgálat: Mari- Jó Konyha Korlátolt Felelősségű Társaság

Telephely: 3527 Miskolc, Kont István utca 17.

Ügyfélszolgálat nyitvatartási ideje: hétfőtől-péntekig 9-16 óráig

Telefon: 06 70 885 57 15

Internet cím: www.marijo.hu, www.marijobutor.hu

E-mail: marijokonyha@gmail.com

7.2. Panaszkezelés folyamata:

A Szolgáltató kéri, hogy a Megrendelő írásban személyesen, e-mail-ben vagy postai úton jelezze a Szolgáltató felé amennyiben a terméket kifogásolja, és a kifogás szemmel látható, a Szolgáltató kéri, hogy a Megrendelő, készítsen fotókat, melyeket küldjön el a Szolgáltatónak a közölt e-mail címre. Informatikai adathordozót a Szolgáltató informatikai okokból nem köteles átvenni. A bejelentést követően a Szolgáltató öt munkanapon felveszi a Megrendelővel a kapcsolatot a további teendők megbeszélése érdekében, valamint szükség esetén a jegyzőkönyv felvétele érdekében.

A panasz elbírálási ideje maximum tizennégy munkanap.

Javítás esetén az átfutási idő a panasz elbírálásától számított maximum harminc nap, kivéve, ha a Szolgáltatónak a javításhoz, mástól kel anyagot, eszközt rendelni, ez estben a rendelés tejesítésével a határidő meghosszabbodik.

7.3. A Felek jelen ÁSZF aláírásával kifejezetten elfogadják, hogy a köztük lévő vitás kérdések bírósági rendezésében minden esetben a Miskolci Járásbíróság, illetve hatásköri szabályokra figyelemmel a Miskolci Törvényszék bír kizárólagos illetékességgel.

8. Egyéb

8.1. A Szolgáltató nem kötelezhető a bútor és annak környezetének kitakarítására csak az általa okozta kosz és hulladék eltávolítására. Az elkészült bútor Szolgáltató általi tisztítása felületi portalanítással történik. A végleges, használatba vételhez szükséges takarítás a megrendelő kötelezettsége. Külön kérésre, külön díjazás ellenében a Szolgáltató takarító céget küld a helyszínre igény esetén.

8.2. A szolgáltató nem vonható felelősségre a falban futó vezetékek, csövek, egyéb nem látható eszközök és szerkezetek fúrás általi megrongálása miatt, kivéve ha a Megrendelő  a munkálatok megkezdése előtt írásos, fényképes, beméretezett dokumentációt  biztosít a Szolgáltató számára.

8.3. A beépíteni kívánt műszaki eszközök pl.: sütő, páraelszívó, mikrohullámú sütő stb., a beépítés megkezdésének napján rendelkezésére kell, hogy álljon a Szolgáltatónak a helyszínen, amennyiben ez nem történik meg úgy ezek gépeknek beépítése nem fog tudni megtörténni. Ez által a Szolgáltató mentesül a beépítési feladat alól. Külön szolgáltatási díj ellenében a Szolgáltató vállalhatja ezek utólagos beépítését egy általa meghatározott időpontban.

8.4. Amennyiben a Szolgáltató a Megrendelőnek felróható okokból nem tudja a tervezett beépítési határidőn belül a beépítést befejezni, nem tervezett ismételt kivonulásra és munkálatokra van szükség abban az esetben a Szolgáltató a költségeit a Megrendelő köteles megtéríteni. Különben a szolgáltató megtagadhatja a beépítés folytatását és a munkálatokat befejezettnek tekintheti és joggal tarthat igényt a teljes összeg kifizetésére.

Jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben, a Felek közti egyedi szerződés, illetve a vonatkozó hatályos magyarországi joganyag az irányadó. A Felek közti egyedi szerződés ellentmondásos rendelkezései esetén az ÁSZF rendelkezései az irányadóak.

Szolgáltató kijelenti, hogy az általa készített jelen ÁSZF valamennyi rendelkezését magára nézve kötelezőnek ismeri el.

Kelt, Miskolc, 2019. augusztus 15.

                                                           ………………………………….     

                                                                          Mari- Jó Kft.

                                                                 Gyulai Pál Gergely ügyvezető

                                                                           Szolgáltató

A Megrendelő jelen ÁSZF aláírásával elismeri, hogy annak tartalmát megismerte, megérette, a szükséges felvilágosítást megkapta és kijelenti, hogy az ÁSZF rendelkezéseit magára nézve kötelezőnek ismeri el. 

Kelt, Miskolc, 2019.08.15.

Személynév, illetve cégnév olvashatóan feltüntetve, illetve bélyegzőlenyomat:

                                                                           …………………………………………… ……………………………………….

                                                                                  aláírás

                                                                              Megrendelő

Ready To Start New Project With Intrace?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua.